Podnikáte a chystáte se promovat vaše produkty na výstavě nebo prodáváte zboží a chcete se prosadit na trhu? Pak věřte, že v obou případech je sebeprezentace velmi důležitá. A bez kvalitního reklamního stanu či prodejního stánku se u potenciálních zákazníků těžko prosadíte. I tady platí, že lidé dají na první dojem. Jak vybrat reprezentativní stánek?

Jak vybrat reprezentativní stánek

Než se vrhnete na samotnou koupi, zamyslete se, jaký stan či stánek bude vhodný pro váš typ podnikání.

Rozměr stanu

Rozdíl bude, jestli prodáváte či promujete jeden produkt nebo potřebujete vystavit jejich velké množství. Prodejní stan bude pravděpodobně větší než reklamní stánek. Běžně stany sežene v následujících velikostech:

  • 2×2 m
  • 3×2 m
  • 3×3 m
  • 4,5×3 m
  • 6×3 m

Typ stanu

Podle účelu použití vybírejte také typ stanu. Pro prodejní stánek se hodí hexagonový stan, který je krytý ze 3 stran. Veškeré produkty vystavíte na otevřené straně, budete je mít neustále pod dohledem, a zároveň si další zásoby rozprostřete po stranách stánku, díky čemuž je budete mít hned po ruce.

Hliníkové stany jsou lehké, jsou proto vhodné pro případy, kdy víte, že budete muset stan poponášet, než jej rozložíte. Přejíždíte-li z akce na akci v rámci propagace své firmy nebo produktu, pak je hliníkový promo stánek ideálním řešením. Plachty si necháte natisknout svým logem a reprezentativní stánek je na světe.

Pokud pro vás není problém hmotnost, poohlédněte se i po ocelových stanech. Jejich nevýhodou je však právě váha a ocel může při poškození korodovat.

Odolnost stanu

Při výběru stanu dbejte také na to, zda jej chcete využívat čistě v interiéru, nebo hlavně venku. Pro venkovní použití byste měli pořídit i kotvení stanu, který jej zajistí proti větru. Letící stan může být velmi nebezpečný.

Už jste četli?  Rozvody průmyslových médií a jejich regulace

Design stanu

V neposlední řadě si při výběru stanu zvolte také jeho barvu. V letních dnech bude černý přitahovat sluneční paprsky a může pod ním být značné vedro. Barva by měla ladit s brandem vaší firmy.

Na reprezentativním stanu by nemělo chybět vaše logo, případně produkt, který promujete. Jak už jsme psali v úvodu – první dojem dělá divy.