Máte zálusk na značkové oblečení, ale nechcete do něho investovat zbytečně moc peněz? Rádi byste si udělali radost, aniž byste se cítili provinile? Nebo pořizujete dárek pro kamarádku či partnera? Během slevového maratonu Black Friday výrazně ušetříte.

Jak jsme už psali v úvodu, za značkové kousky oblečení a boty nemusíte platit nehorázné sumy. Během celého roku vám udělá dobrou službu outlet, kde nenajdete pouze starší kolekce, ale i ty nové. Pokud ale čekáte na opravdu masivní slevy, počkejte si na Black Friday. V tomto období ceny klesají a slevy se naopak abnormálně zvyšují, takže si nový kousek pořídíte za opravdu slušnou cenu.

Připravili jsme pro vás menší průvodce 3 oblíbenými značkami, na které při troše štěstí v kampaních letos narazíte a ani si nákupy díky nízkým cenám nebudete vyčítat. 

Guess proslavil odkaz Marilyn Monroe

Značka Guess udává trendy již od jejího založení v roce 1981 v Los Angeles. První výrobek 4 bratrů byly těsné džíny s třemi zipy Marilyn Jeans. Ano, název opravdu oslavuje dokonalé ženské tělo, které představovala Marilyn Monroe. Prodejci tyto džíny příliš prodávat nechtěli, ale kvůli tomu, že jim Bloomingdale dlužil laskavost, dal do prodeje 24 párů. A právě tento módní kousek odstartoval celosvětovou oblibu, protože se neuvěřitelně rychle vyprodal a zákaznice chtěly víc.

Dnes Guess nenabízí pouze džíny, ale i kabelky, batohy, šaty, trička, doplňky a obuv. Jaký styl značka vyznává? Převážně moderní, svěží a hravý design s lesklými doplňky jako jsou kamínky, řetízky a klíčenky.

Jak se vyznat v jejich nabídce? Dělí se na 4 kolekce podle věku a ceny.

1. Pro děti vybírejte z kolekce Guess Kids.

2. Cenově dostupná a vhodná pro mladé lidi od 16 do 23 let je kolekce G by Guess.

3. Nejstarší kolekcí je pak všem známá Guess.

4. Pro náročné zákazníky s vytříbenou chutí a vkusem se nejvíce hodí kolekce Guess by Marciano.

Milovnice parfémů si zase nesmí nechat ujít jejich vůně a tělové spreje v opravdu pěkných flakoncích. Z široké nabídky si vybere každá žena.

Už jste četli?  Tipy, jak zakrýt nedostatky postavy

Tommy Hilfiger propojil módu a kreativitu

Tommy Hilfiger se narodil v roce 1951 a v 18 letech otevřel svůj první módní obchod. V The People`s Place jste si mohli koupit tolik oblíbené “zvonáče” a trika s rozšířenými rukávy. Protože byl Tommy velmi kreativní, spoustu z kousků před prodejem přešil, upravil a dodal jim trochu originality. Nabídku také rozšířil o oblečení s potisky hudebních skupin. 

Kromě oblečení se v obchodě konaly společenské akce a diskotéky, což bohužel vedlo ke krachu. Ale Tommy si z toho nic moc nedělal a na líbánkách v Indii okouzlil indického oděvního magnáta. Mohan Murjaniov potřeboval ozvláštnit kolekci džínů a Tommy byl ideální kandidát. Po příjezdu domů pak svoji společnost přejmenoval na Tommy Hilfiger Corporation. 

Co značka aktuálně prodává? Obvykle velmi klasické kousky vhodné i na společenské akce. Zprvu se kolekce zaměřovaly pouze na muže, ale to se postupem času změnilo. Hlavní heslo zní “kvalitní, jednoduché kousky”. Při prohlížení jejich oblečení si nelze nevšimnout, že se obvykle jedná o bílé, modré a béžové odstíny bez popisů a výrazných vzorů. 

Calvin Klein oslnil smetánku z New Yorku

Calvin Klein pravděpodobně vlastní velké množství žen i mužů v podobě spodního prádla. To totiž patří mezi to celosvětově nejoblíbenější. Poznáte ho hlavně díky široké gumě s nápisem Calvin Klein. Ačkoliv jsou modely poměrně minimalistické, Calvin se nebojí výrazných reklam plných holé kůže. 

Calvin Klein se narodil 1942 a o módu projevil zájem již v dětství. Dokonce na střední škole vystudoval obor návrhářství a pak módní univerzitu na Manhattanu. Po studiích navrhoval oblečení a díky dobrým vztahům s baronem poznával newyorskou smetánku a postupně jí čím dál častěji navrhoval krásné oblečení. Největší úspěch nastal po kolekci kabátů, protože si ho všiml módní magazín Vogue a zakomponoval ho na titulní stránku. Díky popularitě si mohl dovolit svoji nabídku rozšířit a nabízet vše od oblečení přes doplňky a parfémy.

Jak už jsme zmiňovali, spodní prádlo hraje u této značky prim. Reklamu na CK natočila a nafotila řada známých osobností, jako první můžeme zmínit Kate Moss a pokračujeme přes Marka Wahlberga, Davida Beckhama či Justina Biebera.