Tipy a zajímavosti

Reprezentativní stánek je základem promoakcí i prodeje: Jak jej vybrat?

Podnikáte a chystáte se promovat vaše produkty na výstavě nebo prodáváte zboží a chcete se prosadit na trhu? Pak věřte, že v obou případech je sebeprezentace velmi důležitá. A bez kvalitního reklamního stanu či prodejního stánku se u potenciálních zákazníků těžko prosadíte. I tady platí, že lidé dají na první dojem. Jak vybrat reprezentativní stánek?

Jak vybrat reprezentativní stánek

Než se vrhnete na samotnou koupi, zamyslete se, jaký stan či stánek bude vhodný pro váš typ podnikání.

Rozměr stanu

Rozdíl bude, jestli prodáváte či promujete jeden produkt nebo potřebujete vystavit jejich velké množství. Prodejní stan bude pravděpodobně větší než reklamní stánek. Běžně stany sežene v následujících velikostech:

  • 2×2 m
  • 3×2 m
  • 3×3 m
  • 4,5×3 m
  • 6×3 m

Typ stanu

Podle účelu použití vybírejte také typ stanu. Pro prodejní stánek se hodí hexagonový stan, který je krytý ze 3 stran. Veškeré produkty vystavíte na otevřené straně, budete je mít neustále pod dohledem, a zároveň si další zásoby rozprostřete po stranách stánku, díky čemuž je budete mít hned po ruce.

Hliníkové stany jsou lehké, jsou proto vhodné pro případy, kdy víte, že budete muset stan poponášet, než jej rozložíte. Přejíždíte-li z akce na akci v rámci propagace své firmy nebo produktu, pak je hliníkový promo stánek ideálním řešením. Plachty si necháte natisknout svým logem a reprezentativní stánek je na světe.

Pokud pro vás není problém hmotnost, poohlédněte se i po ocelových stanech. Jejich nevýhodou je však právě váha a ocel může při poškození korodovat.

Odolnost stanu

Při výběru stanu dbejte také na to, zda jej chcete využívat čistě v interiéru, nebo hlavně venku. Pro venkovní použití byste měli pořídit i kotvení stanu, který jej zajistí proti větru. Letící stan může být velmi nebezpečný.

Design stanu

V neposlední řadě si při výběru stanu zvolte také jeho barvu. V letních dnech bude černý přitahovat sluneční paprsky a může pod ním být značné vedro. Barva by měla ladit s brandem vaší firmy.

Na reprezentativním stanu by nemělo chybět vaše logo, případně produkt, který promujete. Jak už jsme psali v úvodu – první dojem dělá divy.

Lada

Recent Posts

5 přírodních metod, jak na zánět zubů a léčbu doma

Hledáte domácí úlevu při zánětu zubů? Vyzkoušejte 5 přírodních způsobů, jak si pomoci doma a…

4 dny ago

Jak bezpečně používat QR kódy? Chraňte se před podvody

QR kódy jsou praktické, ale i nebezpečné. Naučte se, jak je bezpečně skenovat a chránit…

2 týdny ago

Jak správně uvařit rýži: Praktický průvodce krok za krokem

Naučte se, jak správně uvařit rýži v hrnci, troubě, rýžovaru či mikrovlnce. Objevte nejlepší metody…

1 měsíc ago

Tričko, které mluví za vás: Vyjádřete se vlastním designem

Chcete-li zaujmout své okolí nebo máte-li rádi oblečení, které je jedinečné, je personalizované oblečení ideální…

1 měsíc ago

Binchotanová tyčinka: Aktivní uhlí z Japonska zlepšuje kvalitu a chuť vody

Aktivní uhlí z Japonska odstraňuje chlór, těžké kovy a obohacuje vodu o minerály. Přečtěte si,…

1 měsíc ago

Goji a její účinky na zdraví – objevte sílu superpotraviny

Kustovnice čínská (goji) podporuje imunitu, zlepšuje zrak a pomáhá trávení. Zjisti více o jejích účincích…

2 měsíce ago